5تا از بهترین اساتید و کلاس های آیلتس در تبریز

5/5 - (1 امتیاز)

معرفی بهترین استاد و کلاس های آیلتس در تبریز

در استان تبریز آموزشگاه های آیلتس و استادان زیادی وجود دارد در  زمینه آیلتس که خیلی از داوطلبین آیلتس سردرگم هستند در انتخاب. مادر این مقاله قصد داریم بهترین های آیلتس در تبریز را برای شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید و در انتها نظرات خود را قرار دهید. 

قبل از معرفی ضروری است برخی نکات را بدانید: 

5تا از بهترین اساتید و کلاس های آیلتس در تبریز
بهترین اساتید و کلاس های آیلتس در تبریز
تصحیح رایتینگ آیلتس توسط استاد مسعود شریفی همراه با نمونه های موفق
تصحیح آنلاین رایتینگ آیلتس
استاد آیلتس مسعود شریفی 09120472807
انتخاب درست باعث ایجاد مسیر درست به هدف میشود. مشاوره با من 09120472807

آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس (IELTS= International English Language Testing System ) جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیری مهارتهای تخصصـی و یا کار و اقامت در کشـورهای انگلیسی زبان طراحی شده است.

ایـن آزمون مشترکاً توسط دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از ۵۰۰ مرکز در ۱۲۰ کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

اساتید و کلاس های زیادی در استاد تبریز درحال فعالیت هستند که بعضی از آن ها نام و نشانی در بین مردم دارند. اما این روزا کیفیت و تضمین هم حرف بی منطقی نیست. لذا بهتر است با مشخصات که با استاد مربوط براتون قرار میدهیم تماس گرفته و حسابی در مورد دوره ها صحبت کنید.

و همینطور نظرات دیگر بچه ها آیلتس را در انتهای سایت مطالعه کنید چونکه انها تحربه خوبی داشته اند

آیا میدانستید آیلتس به دو صورت آکادمیک و جنرال میباشد. آکادمیک برای افرادی است که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند و جنرال برای کاری میباشد. 

حال مهم است استادی را در تبریز انتخاب کنید که مهارت آکادمیک و جنرال را داشته باشد.

هر کلاسی مزایای خاص خود را دارد برخی با حضوری ارتباط بهتری میگیرند و بعضی ها آنلاین را به دلیل مفید تر بودن زمان ترجیح میدهند. 

اما به نظر ما کلاس آنلاین بهتر است به دلیل: 

  • ذخیره کردن زمان رفت آمد 
  • ضبط کردن مباحث هر کلاس
  • هدر نرفتن زمان کلاس
  • هزینه مناسب تر

3 نکته مهم در انتخاب درست در آموزش آیلتس در تبریز

نکته 1: اگر در تبریز و شهر حومه هسیتد توصیه میشود حتما حتما در یکی از موسسات زیر ویا استادان ذکر شده برای ایلتس ثبت نام کنید. نه تنها از نظر تجربه اساتید، متریال های آموزشی و برنامه آموزشی قابل قیاس با هیچ موسسه ای نیستند بلکه هزینه های معقول تری هم دارند. در انتخاب استاد خود به خوبی با وی صحبت کنید و از تجربیات او تحقیق نمایید.

نکته 2: اگر اطلاعات پایه ای از آزمون ایلتس را هم داشته باشید متوجه میشوید که برخی از تبلیغات ها که من کاری میکنم در فلان جلسه نمره فلان را بگیرید فقط یک تله است چونکه آیلتس از فاکتور های زیادی متشکل میشود ماننده جزوه های آموزشی + تلاش و تمرین و ..

نکات مهم در کلاس های آیلتس در تبریز
نکات مهم در کلاس های آیلتس در تبریز

نکته 3:اصولا موسساتی که در سراسر ایران شعبه آموزش آیلتس را دارند از آموزش ضعیفی طبق نظرسنجی برخوردارند به دلیل استفاده از مدرسان کم تجربه به همین خاطر ما اساتیدی را به شما معرفی میکنیم که سالهاست شناخته شده اند و کاربران زیادی رای 5 ستاره را داده اند.
معیار های ما در انتخاب درست/ نظر کاربران در فضای مجازی / تحلیل و تجزیه جلسه اول/ رزومه و سابقه تدریس و موفقیت اساتید و مراکز مختلف

هزینه کلاس های آیلتس در تبریز چقدر است؟

کلاس های آیلتس در تبریز از 210 هزارتومان شروع میشود و تا 400 هزارتومان که بستگی به سابقه و دیگر معیار های اساتید میباشد درنتیجه میانگین هزینه کلاس های آیلتس بین 270 تا 340 میباشد.

نکته بسیار مهم

به هیچ وجه نمی توان گفت که بهترین استاد آیلتس در تبریز برای یادگیری زبان کیست یا کدام استاد برای اکثر کاربران مناسب می باشد؟ بهترین روش این است که ما موسساتی که باکیفیت ترین اساتید را برای برگزاری کلاس های خصوصی دارند معرفی کنیم.

آموزشگاه زبان در اکباتان - آموزش آنلاین آیلتس مدرس خانم رضایی
آموزش مکالمه پیشرفته مدرس افسون رضایی 44663332
مجتمع فنی تبریز
مجتمع فنی تبریز

معرفی بهترین اساتید وکلاس های آیلتس در تبریز

1. استاد مسعود شریفی           

4.7/5

تماس:  09120472807          آموزش آنلاین و حضوری در تبریز

استاد آیلتس مسعود شریفی 09120472807
انتخاب درست باعث ایجاد مسیر درست به هدف میشود. مشاوره با من 09120472807

استاد مسعود شریفی نام آشنا قطعا برای دوره های خصوصی و فشرده در 50 جلسه در سراسر دنیا میباشد یکی از بهترین استادان اموزش زبان انگلیسی بصورت خصوصی آنلاین و حضوری آیلتس در تبریز (آموزشگاه آرشا ) در 50 جلسه. آموزش این دوره توسط متد braining storm در 50 جلسه میباشد که داوطلبین زیادی از پایه تا سطوح پیشرفته رضایت خود را اعلام کرده اند.

لازم به ذکر است برای رزررو کلاس های وی بایستی از 2 هفته قبل رزرو نمایید.

  • دوره خصوصی بصورت آنلاین و حضوری در تبریز میباشد
  • آموزش طبق سطح مورد نظر توسط متد Braining storm
  • در اتمام دوره 50 جلسه به سطح Advanced دست پیدا خواهید کرد
  • مهارت های Speaking – writing – reading and listening آموزش داده میشود
  • سابقه بالای 12 سال
  • آدرس سایت
  • آدرس و لوکیشن

2. استاد افسون رضایی           

4.7/5

تماس:  44663332         آموزش آنلاین و حضوری در تبریز

آموزشگاه زبان در اکباتان - آموزش آنلاین آیلتس مدرس خانم رضایی
مدرس افسون رضایی

در میان استادان آیلتس که موسسات معرفی می کنند استاد افسون رضایی در بین کاربران و از نظر اساتید یکی از اساتید خوب در میان خانم هاست. دلسوزترین و منصف ترین استاد آموزش آیلتس در تبریز که نظر بقیه کاربران رو کافیه راجب ایشون ببینید. از هر جای ایران می تونید باهاشون کلاس داشته باشید

  • قیمت ها کاملا مناسب و عادلانه
  • هزینه کلاس ها تقریبا هر ساعت 390 هزار تومان
  • استادی کاملا با تجربه و با اخلاق
  • آموزش زبان انگلیسی بصورت خصوصی از پایه یا از هر سطحی که هستید
  • سابقه بالای 16سال

3. موسسه آیلتس تبریز

      

4.4/5

تماس:  09141154261  آموزش آنلاین و حضوری در تبریز

تبریز – آبرسان، کوی مهرگان، ساختمان اسکان ۲، طبقه ۲

آموزش آیلتس در تبریز
آیلتس تبریز

احتمالا شما هم مانند اکثر افرادی که نیازمند آزمون آیلتس هستند با برنامه ریزی قبلی به دنبال این مدرک نبوده اید و در مسیر مهاجرت، ادامه تحصیل یا اشتغال در خارج از کشور به این مدرک نیاز پیدا کرده اید.

برای آمادگی آزمون تافل و جی آر ای کلاسهای خصوصی این موسسه را بعنوان بهترین در تهران معرفی می کنیم. نه تنها میزان رضایت کاربران از این موسسه بسیار بالا بوده است بلکه وقتی به تیم آموزشی و مدیریت این موسسه نگاهی می اندازید لیستی از بهترین های کلاس آیلتس در تبریز را مشاهده می کنید.

  • تحلیل نمره بر اساس Band Descriptors
  • اپلیکیشن اختصاصی
  • پشتیبانی توسط کارشناسان آموزشی متخصص 
  • هزینه کلاس ها متغیر میباشد
  • سابقه بالای 10 سال
  • آدرس و لوکیشن

4. استاد آیلتس آی ناز سنجری

      

4.1/5

تماس:  44672742 آموزش آنلاین و حضوری در تبریز

 

استاد آیلتس رآی ناز سنجری در تبریز

احتمالا شما هم مانند اکثر افرادی که نیازمند آزمون آیلتس هستند با برنامه ریزی قبلی به دنبال این مدرک نبوده اید و در مسیر مهاجرت، ادامه تحصیل یا اشتغال در خارج از کشور به این مدرک نیاز پیدا کرده اید.

برای آمادگی آزمون تافل و جی آر ای کلاسهای خصوصی استاد آی ناز را بعنوان بهترین در تبریز معرفی می کنیم. نه تنها میزان رضایت کاربران از این موسسه بسیار بالا بوده است بلکه وقتی به تیم آموزشی و مدیریت این موسسه نگاهی می اندازید لیستی از بهترین های تبریز را مشاهده می کنید.

  • تحلیل نمره بر اساس Band Descriptors
  • پشتیبانی توسط کارشناسان آموزشی متخصص 
  • هزینه کلاس ها متغیر میباشد
  • سابقه بالای 5 سال
  • آدرس و لوکیشن

5. آیلتس دکتر منصفیه

      

4.4/5

تماس:  33304295-041 آموزش آنلاین و حضوری در تبریز

استاد منصفیه در آیلتس تبریز
استاد منصفیه

موسسه تخصصی زبان های خارجه منصفیه در تبریز

آموزشگاه دکتر منصفیه با 11 سال سابقه فعالیت در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس و تافل با اساتید شناخته شده این امکان را به وجود اورده است که با آموزش متد های مختلف در رده های سنی مختلف نظرات کاربران شعبه آموزش آیلتس در تبریز را به خود جلب کند. 

  • متخصص متدهای آموزشی Braining storm
  • پشتیبانی توسط کارشناسان آموزشی متخصص 
  • هزینه کلاس ها متغیر میباشد
  • سابقه بالای 17سال
  • آدرس و لوکیشن

دیگر کلاس ها و استاد آیلتس در تبریز

  1.  محمدرضا یوسفی (آمادگی آیلتس فشرده – آمادگی آزمون های زبان داخلی TOLIMO, MCHE )  09146426018
  2. تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در تبریز توسط استاد پیرمحمدی ()

سوالات پرتکرار کاربران آیلتس

آزمون ماک یک آزمون آزمایشی می باشد که توسط مراکز برگزاری آزمون آیلتس برگزار می شود و هدف آن آشنایی داوطلبان با جو سالن امتحان و شرایط امتحان اصلی است.

سوالات این آزمون ها استاندارد بوده و معمولا از آزمون های گذشته آیلتس می باشد. هزینه شرکت در این آزمون ها نیز بسیار ارزان تر از آزمون اصلی می باشد و حدود 200 تا 500 هزار تومان است. توصیه می شود

داوطلبان قبل از آزمون اصلی حداقل دو مرتبه در این آزمون های آزمایشی شرکت کنند تا با شرایط آزمون اصلی آشنا شوند و بتوانند ارزیابی درستی از میزان پیشرفت خود داشته باشند.

داوطلبان باید قبل از شرکت در آزمون آیلتس در تبریز یا هر استان دیگر، ابتدا در یک بار خود رابسنجند و بعد آزمون اصلی آیلتس و کشور مقصد و دانشگاهی که در آن قصد ادامه تحصیل دارند تحقیق کنند زیر هزینه ازمون کمی بالاست در ایران و بهتر است ماک دهید. برای رزرو آزمون ماک اسپیکینگ کلیک کنید.

بخش Speaking آیلتس کامپیوتری مانند آیلتس کاغذی یک مصاحبه رو در رو است. در هر دو نوع آزمون کاغذی و کامپیوتری شما باید در مرکز آزمون حاضر شوید.

آزمون کامپیوتری در سالن های کوچک و با ارائه یک کامپیوتر برای هر فرد برگزار می شود. تفاوت عمده این دو آزمون در این است که در آیلتس کامپیوتری بخش های ریدینگ و رایتینگ در کامپیوتر انجام می شود.

تمرین برای بخش های رایتینگ و اسپیکینگ بدون استاد کمی سخت و شاید بتوان گفت کم بازده است زیرا این مهارت ها باید در کنار یک استاد تمرین شود تا اشتباهات فرد به درستی تصحیح شود. بدون تصحیح اشتباهات تمرین برای این مهارت ها بی فایده است زیرا این اشتباهات دائم تکرار شده و در ذهن فرد به عادت تبدیل می شوند.

زمان برگزاری آزمون آیلتس در موسسات مختلف متفاوت است. برخی موسسات هر 15 روز یکبار و برخی هر ماه به برگزاری آزمون آیلتس اقدام می کنند.

به دلیل اینکه زمان برگزاری آزمون آیلتس در مراکز آزمون مختلف متفاوت است، تقریبا می توان گفت موسسات مختلف زمان های خالی بین آزمون های یکدیگر را پوشش می دهند

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید