5/5 - (1 امتیاز)
آموزش کامپیوتر در اکباتان توسط اساتید برتر شهرک اکباتان

آموزش کامپیوتر در شهرک اکباتان

 پیدا کردن آموزشگاه کامپیوتر در شهرک اکباتان و معرفی اساتید برتر رشته icdl و برنامه نویسی این روزها سخت‌تر از پیدا کردن سوزن در انبار کاه شده!.با افزایش روزافزون شمار علاقمندان در آموزش کامپیوتر، نیاز به یادگیری نرم افزار های پرکاربرد بیش از پیش احساس می شود.آموزش کامپیوتر در شهرک اکباتان توسط آموزشگاه آرشا آرسس با بهترین استادان کامپیوتر که مسیر موفقیت را سریع تر بپیمایید و صفر تا صد کامپیوتر را بدون هیچ پیش نیازی یاد بگیرید و وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

فهرست مطالب(کلیک نمایید)
  1. کلاس های کامپیوتر در اکباتان
  2. دوره های آموزشی کامپیوتر
  3. دوره های آموزشی کودکان و بزرگسالان
  4. توسعه وب
  5. آموزش برنامه نویسی
  6. دوره طراحی سایت با وردپرس
  7. دوره طراحی سایت اختصاصی
  8. مدرک کامپیوتر

آموزش کامپیوتر در اکباتان

آموزش کامپیوتر دررشهرک اکباتان توسط مدرسین متخصص و کاربلد آموزشگاه آرشا آرسس میباشد . ما طبق نیاز هدف آموزشی شما برنامه ریزی میکنیم . برای مثال شخصی 2ماه برخی 3 و برخی 6 ماه طبق برنامه هدفی شما برنامه آموزش کامپیوتر در شهرک اکباتان واقع در فاز 2 مجتمع گلهای جنوبی (44663332- 09120472807) برگزار میشود. در ادامه در مورد آموزش کامپیوتر و نحوه برگزاری آن صحبت میکنیم.   مشاهده لوکیشن آموزشگاه

کلاس های کامپیوتر در اکباتان

ثبت نام در دوره های کامپیوتر  1402 که شامل بخش های مختلفی می شود را در این مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد که دانشجویان با توجه به سطح علاقه خودشان در هر یک از شاخه های آموزشی در شهرک اکباتان شرکت نمایند.
 
ICDL : پایه و اساس یادگیری کامپیوتر را اصطلاحا میگوییم دوره ICDL مخفف (International Computer Driving License). این دوره به مهم ترین آموزش نرم افزارها رجوع میکنیم که مدرک آن هم اعتبار زیادی در ارگان های خصوصی و دولتی دارد. 
 
دوره ICDL یا مهارت های هفت گانه کامپیوتر را می توان مقدمه ای برای شروع یادگیری کامپیوتر دانست زیرا این دوره به صورت بین المللی در سطح جهان اعتبار دارد که نیز دارای دو سطح جداگانه می باشد و دارای 7 آموزش کاربردی کامپیوتر است.

نرم افزار هایی در ک در دوره icdl آموزش داده میشود:

(Windows)
  1. ویندوز: آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها. همان طور که می دانید یکی محبوب ترین و پر کاربردترین سیستم عامل ها ویندوز است؛ که به طور کلی یادگیری استفاده از ویندوز، مدیریت فایل ها و فولدرها و دیگر بخش های پر کاربرد آن آموزش داده می شود.
(Powerpoint)
  1. پاورپوینت: شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب. یکی از نرم افزارهای محبوب برای ارائه مطلب در مجموعه آفیس، پاورپوینت است، که معمولا دانشجوها با این نرم افزار زیاد سر و کار دارند. در این بخش کاربران با ساخت اسلاید ها و تنظیمات مختلف آن برای ارائه مطالب آشنا می شوند.
(Internet)
  1. اینترنت: اطلاعات و ارتباطات. در این بخش، کاربران با اینترنت، ارتباطات، جستجو در اینترنت و تنظیمات مختلف ویندوز و مرورگرها آشنا می شوند.
(Excel)
  1. اکسل: شیوه کار با صفحه گسترده. یکی دیگر از نرم افزارهای مجموعه آفیس، اکسل (Excel) یا صفحه گسترده است. این نرم افزار برای محاسبات عددی، حسابرسی، نمودار و استفاده از فرمول های ریاضی استفاده می شود، که نحوه فرمول نویسی و محاسبات کامل به کاربران آموزش داده می شود.
آموزش کامپیوتر در شهرک اکباتان

آموزشگاه کامپیوتر در شهرک اکباتان (آرشا آرسس)

مدرسان آموزشگاه آرسس آرشا  از بومی های شهرک اکباتان میباشد و به خوبی با مردم این شهرک مهربان به خوبی آشنا هستند. پس به ما اعتماد کنید

دوره های کودکان و بزرگسالان کامپیوتر

دوره های کامپیوتر در رده سنی مختلف است و هدف افراد در شاخه های کامپیوتر مختلف است. از این رو  قبل ثبت نام با کارشناسان وقت مصاحبه بگیرید . لازم به ذکر است تعیین سطح در موسسه ما رایگان میباشد. 

آموزش برنامه نویسی در شهرک اکباتان 

دوره های برنامه نویسی بصورت گوناگون و زیان های برنامه نویسی توسط آموزشگاه آرشا آرسس آموزش داده میشود توسط مخصص هر زبان. خوشبختانه برنامه نویسی مهارتی است که الزاماً نیاز به دانشگاه رفتن ندارد و هر کسی که صرفاً علاقمند به یادگیری آن باشد، می‌تواند ظرف مدت چند ماه و نهایتاً یک سال به زبان برنامه نویسی مورد نظر خود مسلط شود . برای اطلاعات بیشتر از دوره حتما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. 

زبان های برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یکی از انواع زبان های برنامه نویسی سطح بالا، تفسیری و شی‌گرا می‌باشد. از این زبان برنامه‌نویسی برای توسعه سایت، برنامه‌نویسی ویندوز، توسعه اپلیکیشن موبایل و بازی‌سازی استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که جاوا اسکریپت یک زبان همه فن حریف است. اما اگر به صورت اختصاصی‌تر بررسی کنیم، از زبان جاوا اسکریپت بیشتر در طراحی و توسعه سایت استفاده می‌شود.

زبان برنامه نویسی جاوا

جاوا نیز همانند کاتلین یک زبان شی‌گرا، کامپایلری و سطح بالاست. در گذشته از جاوا برای برنامه‌نویسی اندروید استفاده می‌شد که با ورود کاتلین به دنیای برنامه نویسی، دیگر کمتر کسی از جاوا در زمینه اندروید استفاده می‌کند. اما جاوا یک زبان حرفه‌ای بوده که صرفا برای توسعه اپلیکیشن‌های اندروید ساخته نشده. از جاوا در زمینه‌های متعدد و متنوعی استفاده می‌شود.

زبان برنامه نویسی پایتون

زبان پایتون یک زبان جدید و سطح بالاست که بسیار سینتکس ساده و مختصری دارد. پایتون به علت جدید بودن و داشتن syntax مختصر، مورد توجه بسیاری از برنامه نویسان قرار گرفته و معمولا افراد زیادی برای شروع برنامه‌نویسی به سراغ آن می‌روند. 

زبان برنامه نویسی PHP

PHP یک زبان اسکریپتی است که سمت سرور اجرا و پردازش می شود. از زبان PHP برای پیاده سازی سرور سایت ها و API اپلیکیشن ها استفاده می کنند. این زبان برنامه نویسی ابتدا توسط سرور وبسایت پردازش شده و سپس به صورت کد های HTML برای مرورگر فرستاده می شود تا خروجی نهایی به کاربر نمایش داده شود.

زبان برنامه نویسی #C

سی شارپ یکی از انواع زبان‌ های برنامه‌ نویسی بسیار پرطرفدار می‌باشد. دلیل محبوبیت سی شارپ، شرکت سازنده آن یعنی مایکروسافت است. سی شارپ یک زبان شی‌گرا و سطح بالاست که برای برنامه‌نویسی ویندوز و بازی‌سازی در موتور unity مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد سی شارپ به همین موارد محدود نمی‌شود.

زبان برنامه نویسی Swift

زبان سوئیفت هم یک زبان شی‌گرا، سطح بالا و کامپایلری می‌باشد که توسط شرکت اپل به دنیا معرفی شده است. این زبان در برنامه‌نویسی آیفون و مک بوک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با این زبان می‌توان برای محصولات شرکت اپل نظیر سیستم عامل IOS و MAC برنامه‌نویسی کرده و نرم‌افزار تولید کرد.

آموزش کامپیوتر در اکباتان
آموزش کامپیوتر در اکباتان توسط اساتید برتر شهرک اکباتان

چرا آموزشگاه کامپیوتر آرسس آرشا اکباتان شما پیشنهاد میکنیم ؟ 

درباره انستیتو آرشا

مدرسان آموزشگاه آرسس آرشا  از بومی های شهرک اکباتان میباشد و به خوبی با مردم این شهرک مهربان به خوبی آشنا هستند و میدانند چطور با فرزندان شما رفتار کنند را به مردم شهرک اکباتان نشان داده  خیابان های همچون بیمه- خیابان گلها در فاز 2 اکباتان صورت بگیرد . پس به ما اعتماد کنید.  مشاهده لوکیشن آموزشگاه