آموزش آیلتس در تهران 50 جلسه آیلتس 7 توسط بهترین استاد

4.5/5 - (6 امتیاز)

فقط 3 قدم برای شروع آموزش آیلتس در تهران و آنلاین در سراسر دنیا قرار است طی کنید تا به نمره 7 در 50 جلسه برسید. من مسعود شریفی با جزوه های آموزشی خودم قصد دارم شما را به این دوره آموزش آیلتس دعوت کنم با من همراه باشید. 

سر فصل های مهم این مقاله:

استاد آیلتس مسعود شریفی در آموزش آیلتس در تهران
تلاش میکنم بهترین و به روز ترین کلاس را برگزار کنم

تعداد جلسات و نوع آموزش آیلتس آنلاین و حضوری به چه شکلی است؟ 

در این بخش نمودار تمام جزییات مربوط به تعداد جلسات کلاس که در 50 جلسه برگزار میشود را مشاهده میکنید که میتوانید با یک برنامه ریزی درست در این دوره شرکت کنید. 

   1. مرحله اول سطح A

   تعداد جلسه 12

  • آموزش مقدماتی زبان انگلیسی طبق سطح
  • آموزش مهارت  Speaking part 1 -2
  • آموزش pre writing

2. مرحله دوم سطح B

تعداد جلسه 18

  • آموزش مهارت  Speaking part 3 (ادامه Part 1-2)
  • آموزش Writing task 1 and 2
  • آموزش مهارت pre listening and pre reading

3. مرحله دوم سطح C

تعداد جلسه 20

  • آموزش مهارت listening and reading
  • آزمون ماک از تمامی مهارت ها تا زمانی که نمره تمامی مهارت ها بالای 6.5 باشد آزمون ماک متوقف میشود.

در تمامی این دوره گرامر – لغات – کالوکیشن و … طبق سطح پایه آموزش داده میشود پس نگران سطح خود نباشید چونکه متدد Braining storm سطح شمارا تشخیص داده و شروع میکند. اما وقت آن رسیده است در ادامه به یکسری از سوالات شما و شرایط کلاس پاسخ دهیم.

آموزش حضوری آیلتس در تهران اکباتان فاز 2 مجتمع گلهای جنوبی بالای بانک پارسیان طبقه دوم 0912047280702144663332

شرایط کلاس های آموزش آیلتس

آیا تعیین سطح برای کلاس های آیلتس نیاز است؟ 

دوره آموزشی استاد مسعود شریفی نیازمند تعیین سطح حضوری و یا آنلاین را دارد به دلیل اینکه افرادی که در آموزش آیلتس در تهران و آنلاین در سراسر کشور شرکت میکنند در شرایط های خاصی قراردارند.

برای مثال شخصی برای سفارت مورد نظر خود در دلایلی مشخصی باید مدرک خود را تحویل دهد به همین دلیل این دوره آموزش آیلتس در تهران نیازمند مصاحبه حضوری را دارد. جهت رزرو تعیین سطح کلیک نمایید.

در تصویر زیر میتوانید با سطوح ایلتس آشنا شوید:

آموزش آیلتس در تهران تعیین سطح ایلتس

منبع: british-council

آیلتس چه سطح هایی مناسب است؟

این سوال که تمامی مراجعه کنندگاه در آموزش آیلتس در اکباتان دارند. سطح ها شما نشان دهنده این جواب است منظورم اینکه اگر شما قبلا پایه ای از زبان انگلیسی را میدانید جواب این سوال بله است. اما همانطور که گفتم تعیین سطح و مصاحبه حضوری نیاز شروع کلاس آیلتس است.

آیا در 50 جلسه امکان پذیر است دوره آیلتس؟

این سوال که تمامی مراجعه کنندگاه در آموزش آیلتس در اکباتان دارند. سطح ها شما نشان دهنده این جواب است منظورم اینکه اگر شما قبلا پایه ای از زبان انگلیسی را میدانید جواب این سوال بله است. اما همانطور که گفتم تعیین سطح و مصاحبه حضوری نیاز شروع کلاس آیلتس است.

آموزش آنلاین آیلتس یا حضوری؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کلاس های آنلاین هم با کیفیت بالایی در حال اجرا است. کلاس های ما در پلتفرم Google meet برگزار میشود که بدون فیلتر و سرعت بالایی را دارد. من شاگردان زیادی از خارج ایران با این پلتفرم برگزار میکنم که واقعا شاگردان راضی بوده اند. 

چند جلسه در هفته باید زبان درس بخونیم؟

به هیچ عنوان روزی 4 ساعت 5 ساعت وقت گذاشتن مناسب نیست به هیچ وجه یا اینک قبل کلاس فقط درس بخونید هم اصلا مناسب نیست.

بهترین روش درس خوندن روزی یک ساعت است ولی هر روز. باید هر روز ارتباط برقرار کنید با زبان پس در کلاس آموزش آیلتس در تهران بایستی هر روز یک ساعت مطالعه داشته باشید ولی هر روز باشه.

تضمین استاد شریفی در آموزش  آیلتس در تهران چیست؟

قطعا تضمین دوره های من نتیجه شاگردان من در گذشته میباشد. طبق تصویر زیر بالاترین نمره در آموزش آیلتس در تهران توسط شاگردان من 8.5 و کمتری نمره 6 بوده است. در این دوره من با برنامه های خودم و جزواتی که دارم شما را به این سطح دانش میرسانم. نمونه ای از مدرک آیلتس توسط شاگردانم:

مدرک آیلتس ایرانمش نمره 7
مدرک آیلتس کسرا نمره 7.5
ویترین مدارک آیلتس شاگرد استاد مسعود شریفی در آموزش آیلتس در تهران
آموزش رایتینگ آیلتس
آموزش آنلاین رایتینگ آیلتس

آموزش آیلتس در تهران هفته ای چند جلسه برگزار میشود؟

از لحاظ استاندارد جهانی CEFR بستگی به سطح زبان شما و فرصت زمانی که دارید است. اما دوره های من در حالت عادی هفته ای دو جلسه برگزار میشود. روز های و ساعت های آموزش آیلتس در تهران با توجه به ساعت هایی که شما میتوانید شرکت کنید فیکس میشود.

 کلاس های گروهی شرکت کنیم یا خصوصی؟

انتخاب بین کلاس گروهی و خصوصی بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد.

کلاس گروهی:
هزینه کمتر: کلاس گروهی معمولاً هزینه کمتری نسبت به کلاس خصوصی دارد.
یادگیری از همدیگر: با شرکت در کلاس گروهی، شما فرصتی برای یادگیری از همدیگر دارید.
تقویت مهارات ارتباطی: با برقراری ارتباط با دیگران در کلاس گروهی، می‌توانید مهارات ارتباطی و تعاملی خود را تقویت کنید.

از طرف دیگر، کلاس خصوصی نیز مزایا ویژه‌ای دارد:
توجه فردی: در کلاس خصوصی، شما بیشترین توجه را از مربی خواهید داشت
سرعت آموزش: در کلاس خصوصی، می‌توانید با توجه به نیازهای خود، برنامه زمانی را تنظیم کنید و با سرعت مطلوب به موضوعات مورد نظر پیش بروید.
تمرکز بیشتر: با بودن در کلاس خصوصی، شما می‌توانید بدون انحراف از موضوع اصلی و با تمرکز بیشتر به یادگیری خود بپردازید.

طبق تجربه خودم کلاس خصوصی برای افرادی متغاضی آیلتس مناسب تر است به دلیل سطوح مختلف زمان های مختلف. و در عوض  کلاس گروهی برای دوره های ترمیک زبان عمومی مناسب است.

برای گرفتن مدرک آیلتس چند سال باید زبان کار کنم؟

آیلتس یک آزمونی است که باید با یک استاد پیش بروید این حرف من نیست حرف کسانی است که قبلا خودشان وقت گذاشتند و خواندند اما بعد از کسب نمره های ضعیف ادام به گرفتن کلاس های خصوصی توسط استاد آموزش آیلتس در تهران کردند.

چه منابع ای در کلاس های آیلتس آموزش داده میشود؟

قطعا اگر بخوایم با هرکتابی بریم جلو نمره مورد نظر شما به دست نمایید و شما دلیلی برای گرفتن استاد آیلتس در تهران ندارید.

به همین خاطر من برای قسمت speaking از کتاب token که خودم تالیف کردم تدریس میشود و برای 3 مهارت دیگر از جزوه های خودم به شما آموزش آیلتس در تهران بصورت حضوری و انلاین در سرایر ایران را آغاز میکنم

مشاهده برخی از مطالب کتاب آیلتس توکن 

شهریه کلاس های آیلتس استاد شریفی

شهریه دوره های 50 جلسه ای آیلتس به شرح ذیل میباشد: 

کلاس های خصوصی: (تک نفره) جلسه ای 630ت

کلاس های نیمه خصوصی(دو الی سه نفره): جلسه ای 290 جلسه ای

به دلیل زیاد بودن کلاس ها و اجرای برنامه درست کلاس ها بصورت 10 جلسه ای رزرو میشود و پس از تمام شدن 10 جلسه مجدد 10 جلسه بعدی رزرو میگردد. این کار توسط کارشناسان موسسه با برنامه ریزی درست انجام میگردد. 

آزمون آیلتس چیست؟ 

آزمون آیلتس (International English Language Testing System)  یکی از امتحاناتی است که برای ارزیابی توانایی زبان انگلیسی شرکت کنندگان جهت مهاجرت تحصیلی یا کاری ایجاد شده است. کسانی که مایل به تحصیل یا کار در یک کشور انگلیسی زبان هستند، باید این آزمون را پشت سر بگذارند.

حتی کشورهایی که زبان اول آنها انگلیسی نیست هم برای پذیرش در مقاطع مختلف تحصیلی و عالی از شما مدرک زبان آیلتس، تافل یا دولینگو را می خواهند.

فرق آزمون آکادمیک با آزمون جنرال آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک برای افرادی است که برای تحصیلات عالی در خارج از کشور خصوصا در کشورهای انگلیسی زبان درخواست می کنند طراحی شده است و آزمون آیلتس (IELTS) جنرال برای کسانی است که قصد مهاجرت از طریق کار، سرمایه گذاری،ازدواج و موارد این چنینی را دارند برنامه ریزی شده است.

سنترها یا همان مراکز برگزارکننده آزمون آیلتس در ایران

در حال حاضر آزمون صرفا در شهر تهران برگزار میشود. اما موسساتی تحت نظر این سنتر ها هستند. مراکز برگزار کننده آن به شرح زیر است:

موسسه عالی عصر دین و دانش
موسسه فرهنگی و هنری ایرسافام
موسسه آیلتس تهران

آیا آزمون آیلتس در ایران برگزار میشود؟

متاسفانه فقط آزمون کامپیوتری در ایران برگزار میشود و Paper تا اطلاع ثانویه برگزار نمیشود.

سخت ترین مهارت آیلتس از دیدگاه کاربران کدام است؟

ریدینگ آیلتس سخت ترین قسمت آزمون آیلتس از دیدگاه نظرسنجی داوطلبین آموزش آیلتس در تهران است. برای رفع آن بایستی کارگاه های ریدینگ ایلتس شرکت بکنید اما پیشنهاد میکنم برای اینکه مهارت ریدینگتون بهتر بشه از روزنامه های انلاین مانند تصویر زیر استفاده کنیم حتی شده یک روزنامه یک هفته زمان ببره!

استاد آموزش آیلتس در تهران مسعود شریفی

هزینه آزمون آیلتس2022 چقدر است؟

بر اساس آمار رسمی وبسایت رسمی آزمون آیلتس در انگلستان هزینه آزمون آیلتس در ایران 195 دلار و معادل ریالی آن حدود 91.510.400 ریال می باشد.

سوالات کاربران آیلتس

دروه آیلتس من که با جزو های خاص میباشد یک دوره 50 جلسه ای مباشد.

حالت استاندارد این دوره هفته ای 2 جلسه میباشد که بستگی به زمان و یا deadline شما هم بستگی دارد. بهترین حالت مشاوره گرفتن است (09120472807)

بله. این دوره آموزش چهار مهارت نمره بالای 7 میباشد

قطعا دوره آیلتس مناسب افراد سطح متوسط است اما. این دوره مناسب تمامی سطوح میباشد و فقط دوره پایه پایه شاید 8 جلسه ای اضافه تر از افرادی که در سطح متوسط هستند زمان بیشتری ببرد. 

خصوصی است. من هیچ وقت موافق دوره های عمومی آیلتس نبوده ام بخاطر نبودن تعادل بین سطوح همدیگر و هدف زمانی. آیلتس یک دوره عادی نیست پس سعی کنید کلاس عمومی شرکت نکنید. 

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

17 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام سپاسگذارم از استاد شریفی همه چیز عالی خیلی مطالب های خوبی آموزش میدید با برنامه ریزی درست

  • من در دوره های آنلاین استاد شریفی نمره 7.5 آیلتس آکادمیک گرفتم کلاس پر محتوا و علمی بود و با برنامه ریزی درست پیش رفت سپاس 🤩

  • استاد شریفی ممنونم از زحماتتون، من از پیشرفتم خیلی راضی ام و هیچ وقت فکر نمی کردم یادگیری زبان برام اینقدر جذاب بشه 🙏🙏

  • با سلام و تشکر از استاد شریفی من متوجه شدم اگر کسی کتاب شما را مو به مو بخونه
    لغات مترادفی که شما در کتابتون بکار بردید را در speaking استفاده کنه و قواعدی که شما در رایتینگ اموزش میدید را اجرا کنه و از ابتدا هم به lisining هایی که شما توصیه میکنید که هماکنون در سایت هم بصورت رایگان موجود میباشد و در reading هم به توصیه های شما توجه کنه واجرا کنه به راحتی میتونه نمره ۷ به با کمی تلاش،بیشتر به نمرات بالاتر دست پیدا کنه
    من در ازمون ماک متوجه شدم کتاب شما چقدر جامع و کامله
    ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما آرزوی
    موفقیت روزافزون برایتان دارم

  • من در حدود یک ماهه که با استاد شریفی کلاس دارم ، قصدم گرفتن مدرک آیلث آکادمیک هست ، تا به اینجای کار که من خیلی خوب تونستم با شیوه درس دادنشون ارتباط بگیرم و راضی هستم.

  • دوره ی آیلتس استاد شریفی باعث شد که سطح جنرال زبانم افزایش چشم گیری داشته باشه. همچنین علاوه بر این موضوع اگر توصیه ها و فیدبک های ایشون نبود قطعا به نمره ی ۷ و ۷.۵ در دو بخش رایتینگ‌ و اسپیکینگ دست پیدا نمی کردم.

  • ضمن تشکر فراوان از استاد شریفی بابت زحماتتون،
    واقعیتش من چندسال پیش با دو استاد دیگه تا حدودی پیش رفتم اما جز اینکه هیچی یاد نگرفتم باعث شدن من دیگه نرم دنبال یادگیری زبان تا اینکه دنبال یه جا برای کلاس زبان دخترم گشتیم و با ایشون آشنا شدیم منو همسرم،و واقعا نحوه تدریسشون بی نظیر،
    خیلی خیلی سپاسگذار شما هستیم استاد شریفی عزیز🌷

  • ضمن تشکر فراوان از استاد شریفی بابت زحماتتون،
    واقعیتش من چندسال پیش با دو استاد دیگه تا حدودی پیش رفتم اما جز اینکه هیچی یاد نگرفتم باعث شدن من دیگه نرم دنبال یادگیری زبان تا اینکه دنبال یه جا برای کلاس زبان دخترم گشتیم و با ایشون آشنا شدیم منو همسرم،و واقعا نحوه تدریسشون بی نظیر،
    خیلی خیلی سپاسگذار شما هستیم استاد شریفی عزیز🌷

  • جناب آقای شریفی عزیز و استاد خوش قلب و مهربان واقعا صمیمانه از شما ممنونم بابت شرافت و دلسوزی بی دریغتان ممنونم هیچوقت فکر نمی‌کردم که زبان انگلیسی رو بتونم به این زیبایی که شما تدریس کردید من و خانمم یاد بگیریم بعضی مواقع سر راه آدم یکسری آدم حسابی مثل شما قرار میگیرند که مسیر پیشرفت زندگی آدم عوض میشه از شما بابت همه زحماتتون سپاسگزارم شما واقعا یک انسان نامبروان و درجه یک و با سوادی هستید جدا از هر گونه تعارفی بهترین ها را برای شما خواستاریم🙏🙏🙏🌺🌺🌺

دیدگاهتان را بنویسید